niedziela, 12 maja 2013

Nowy dom dla kociaka

Nadszedł cudowny dzień ( 05.07.2011 ) kiedy przywiozłam mojego małego kociaka do jej nowego domu.

W książeczce jaką dostałam, ma zapisane:

Imię Kota: Bonita 
( a na początku był Bonifacy - bo myśleli, że to kocurek :)

Data urodzenia08.05.2011  ( +/- dzień, dwa )

Rasa: mix  ( ja tak nie uważam, myślę, że jest to nowa rasa jeszcze niesklasyfikowana, ale tym się później zajmę ;)

Maść: czarna  ( no i tu też bym polemizowała, bo kiedy słońce na nią pada, widać dokładnie, że to nieregularny ciemny brąz )

Akurat za miesiąc się przeprowadzaliśmy na nową chatę :)
Te zdjęcia pochodzą jeszcze ze starego mieszkania.

Ulubiona kocia zabawa:


Od razu spodobała mi się kanapa z wielkimi poduchami, za które można się schować :)




Między poduchami jest fajna przestrzeń :)




I tyle mnie widziałaś ;)




Mały łowca :)




No zrobić jej fotkę wtedy to graniczyło z cudem. Tak szybka była i z resztą jest nadal :)

Słaba jakość zdjęcia, ale za to jakie urocze :)





Byłam na balkonie :)



A masz coś dla mnie?
















Troszkę zabawy z myszką i czas na mleczko - oczywiście odpowiednie dla kotków czyli o mniejszej zawartości laktozy - takie z kartonika :)  Lubi je do teraz, ale tylko czasami :)



Mleczko dobre było ;P


Teraz trochę pozowania:
















I znowu zabawa:
Zabawa z taboretem jest najlepsza :)









Moje cudo :)




Taka właśnie jest Bonita:
wesoła, zabawna i rozumiemy się bez słów :)

A tak, najbardziej lubi zasypiać:



Tak było wtedy i teraz też tak jest tylko kicia trochę większa :)


Nasza maluda :)


c.d.n.



1 komentarz:

  1. wspaniała - kocham czarne koty - zazdroszczę na maksa nowej mieszkanki...

    OdpowiedzUsuń